ZWROTY

Jeżeli nie jesteś zadowolony z zakupu możesz dokonać zwrotu zakupionego towaru.

Wygeneruj zwrot przez stronę https://edeal.pl/  - zakładka " Dodaj zwrot"

Zwracane produkty należy odesłać zgodnie z danymi otrzymanymi podczas zgłoszenia.

Nie zapomnij dołączyć do przesyłki:

- dowodu zakupu (paragon, faktura), który otrzymałeś wraz z towarem

- wypełnionego formularza zwrotu

Pamiętaj, że:

- na dokonanie zwrotu towaru masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki

- odsyłane produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu, nie mogą być używane ani uszkodzone

- nie przyjmujemy paczek odesłanych na koszt sklepu oraz odesłanych za pobraniem

- koszt odesłania zakupionych towarów, poniesiony przez Ciebie, nie podlega zwrotowi

- pieniądze za odesłane produkty otrzymasz w terminie 3 dni od daty odebrania przez nas przesyłki. Zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Ciebie w formularzu zwrotu.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

REKLAMACJE

Jeżeli dostarczony produkt posiada wady techniczne bądź uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy lub otrzymałeś przesyłkę, która jest niezgodna ze złożonym przez Ciebie zamówieniem złóż reklamację!

Pamiętaj, że:

- reklamację należy złożyć do Działu Obsługi Klienta telefonicznie pod nr 42 209 32 34, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczta@edeal.pl, lub poprzez panel klienta https://edeal.pl/ w zakładce "Dodaj reklamację"

Reklamowane produkty należy odesłać zgodnie z danymi otrzymanymi podczas zgłoszenia.

 - Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji do Działu Obsługi Klienta

- jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wymienimy uszkodzone produkty na pełnowartościowe. Jeżeli nie będziemy mieli możliwości wymiany towaru (np. z powodu wyczerpania nakładu), gwarantujemy Ci zwrot równowartości zakupionego towaru w terminie 3 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

FORMULARZ REKLAMACJI

Product added to wishlist
Product added to compare.